Wdrożenia

Jedną z naszych podstawowych usług jest wdrażanie systemów u naszych klientów. Proces wdrożenia zaczyna się praktycznie od pierwszych kontaktów z klientem już na etapie przygotowania oferty. Dobre rozpoznanie głównych potrzeb i oczekiwań klienta jest podstawą do oceny czy mamy adekwatną propozycję oraz zaproponowania optymalnego rozwiązania pod kątem funkcjonalnym jak i ekonomicznym.

Następnym krokiem jest analiza wdrożeniowa która rozpisuje cele biznesowe oraz procesy klienta na konkretne ustawienia i konfiguracje systemów. Zainstalowany i skonfigurowany wg wcześniejszych ustaleń system, zasilony zmigrowanymi danymi klienta jest podstawą do przeprowadzenia szkoleń personelu. Przy większych wdrożeniach proponujemy również przeprowadzenia testów dnia roboczego, który pozwala zweryfikować obsługę kluczowych procesów w warunkach bardzo zbliżonych do codziennej pracy.

Nadzór nad uruchomieniem, czyli asysta naszych konsultantów podczas pierwszych dni pracy produkcyjnej na nowym systemie zapewnia bezpieczeństwo i komfort pracy.

Podpisanie powdrożeniowej umowy serwisowej gwarantuje bieżącą aktualizację systemów oraz zapewnia ciągłość i bezpieczeństwo pracy.  

Zapytaj
Na skróty
Zdalny serwis Zdalny serwis TV Team viewer Zapytaj Zamów wycenę Zamów licencję Zamów usługę Rejestracja na konferencję Newsletter