o Podstawowa opieka zdrowotna (POZ)
o Programy pilotażowe (np. Profilaktyka 40 PLUS)
o Nocna i Świąteczna Opieka Zdrowotna
ROZLICZENIE
· ROZLICZENIE DEKLARACJI
· ROZLICZENIE ŚWIADCZEŃ DODATKOWYCH
· ROZLICZENIE ZA SZCZEPIENIA
RAPORTY
· STATYSTYCZNE
· WYKONANYCH ŚWIADCZEŃ
· WYKONANYCH BADAŃ
ZESTAWIENIA
· ANALIZA ZESTAWIENIA STANU REALIZACJI UMOWY
· POPRAWA BŁĘDÓW NIEMEDYCZNYCH
· DOSTĘP DO INFORMACJI O ROZLICZENIU Z NFZ NA PANELU KLIENTA
· ZESTAWIENIA I RAPORTY ROCZNE
OBSŁUGA SZOI
· WYSYŁANIE I ODBIERANIE RAPORTÓW I RACHUNKÓW
· PEŁNA OBSŁUGA SZOI (M.IN. ZGŁOSZENIA ZMIAN DO UMOWY, UPRAWNIENIA ITD.)
· WSPARCIE PRZY SKŁADANIU OFERT NA UMOWĘ Z NFZ
· WSPARCIE PRZY KONTAKTACH Z NFZ
POPRAWA BŁĘDÓW
· POPRAWA BŁĘDÓW NIE MERYTORYCZNYCH (NP. BRAK KODU MINISTERIALNEGO)
· WSPARCIE PRZY POPRAWIE BŁĘDÓW MERYTORYCZNYCH (NP. BRAK ICD10, BRAK SKIEROWANIA)
· DZIAŁANIA MAJĄCE NA CELU ZWIĘKSZANIE JAKOŚCI WPROWADZANYCH DANYCH I ZMNIEJSZENIA ILOŚCI BŁĘDÓW (ZMIANY W KONFIGURACJI, DOSZKOLENIA PRACOWNIKÓW).
· DZIAŁANIA MAJĄCE NA CELU UPORZĄDKOWANIE REJESTRU ŚWIADCZEŃ, ABY W PRZYPADKU KONTROLI Z NFZ ZMINIMALIZOWAĆ RYZYKO KAR